Lid van de NBV, voorheen Imkervereniging Westland

De Moerdop

tekst volgt nog

Melarium

De vereniging heeft een imkerij in het gebouw Melarium in het recreatiegebied Midden Delfland. In de maanden april tot en met augustus kunt u de imkerij gedurende de openingstijden bezoeken. U ziet er imkers van de vereniging aan het werk en zij kunnen u meer vertellen over bijen, het houden van bijen en de activiteiten van onze vereniging.

De Melarium imkerij is open voor publiek op de volgende zaterdagen van 12 tot 14 uur: 9 april 2022, 14 mei, 11 juni, 9 juli, 13 augustus 2022. Tijdens de Landelijke Open Imkerijdagen is de Melarium imkerij geopend op zaterdag 9 juli 2022 van 12 tot 14 uur. Het Melarium gebouw is een centrum voor natuur, bijen en kunst; een plek waar je natuur, rust en ruimte vindt. Op de begane grond bevindt zich de imkerij. De eerste etage is de locatie van de KNNV afdeling Delfland, vereniging voor veldbiologie. Vanaf het dakterras van het gebouw kan je van het omringende recreatiegebied genieten.

Bereikbaarheid van de Melarium imkerij:

Het adres van het Melarium gebouw is Melariumpad 11, 2629 HB Delft. Het gebouw ligt aan het wandel- en fietspad in het recreatiegebied Ackerdijkse Bos, 500 meter ten zuiden van de Symbiobrug, Thijsseweg te Delft. De dichtstbij zijnde parkeergelegenheid is Thijsseweg 11 Delft. Dat is op circa 500 meter loop- of fietsafstand van het Melarium gebouw. Dichterbij parkeren is niet mogelijk, want in het recreatiegebied mogen geen auto’s rijden.